Namnlös.

Saknar min syster och käre Sebastian grymt mycket, känner mig grymt ensam, speciellt under nätterna. Och jag börjar bli allt osäkrare när jag sover i min egen säng, det känns som någon stirrar på mig från dörren..grymt läskigt. Nuför tiden grubblar jag allt mer när ingen sover med mig eller sover i mitt rum, min ångest börjar förresten  komma fram igen...det blir så jävla svårt att andas. I helgen så drömde jag om att mina vänner sa jag hade förändrats...att jag var helt bitter osv...det kändes så verkligt. Vill inte drömma om det igen, villvillvill inte. Kan ingen komma och hålla om mig så att jag kan gråta ut....snälla.
Aa som det står på bilden, jag bryr mig bara lite om mig själv. Mest bryr jag mig bara om min familj och vänner + min underbaraste pojkvän <3. 
 
 
FAK FEELINGS!!!!!!!!!!!!!!!!!! @@@@@:
fak ångest.
fak smärta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0