Wish.


(Negai)

Hej alla fina och glada människor. Snart är det sommarlov och jag längtar redan som fan, eller..jag har faktiskt gjort det sedan i vintras..men nu äntligen så är det inge länge kvar. Hade förresten simprov idag..efter skolan. Fick skynda mig att dra hemåt och byta om snabbt, sen åka mot badhuset. Badade en halvtimme och det gick väldigt bra kan jag ju säga! Var också tvungen att göra klart teknikuppgiften..och jag lämnade in den typ..kl 13.00. Nu är jag väldigt trött, har också hunnit laddat ner nya låtar till mobilen..japanska låtar alltså :'>.
Alice nine, Miyavi, The GazettE osv! Har btw sovmorgon imorgon, fan vad skönt: börjar 9.40 och då har vi gympa men vi ska fika..woho.
Blev sugen på att göra en liten skylt till min fina bästa vän, Vera <3.
Aishiteru ~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0