Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Min favorit årstid är nog sommar, jag älskar helt enkelt sommaren. Då kan man åka och bada eller varför inte sola? Jag älskar framför allt när man är ute och så är det dödsvarmt ute, shorts och linne på sig..höra fåglarna kvittra och solen som är framme för att värma en, göra så att hela staden/byn blir livlig av sig. Men en sak som jag hatar med sommaren, att det finns äckliga insekter som bin och getingar plus mygg och knott. Men annars är det helt perfekt! Äta glass med sina dudes, vara ute hela natten och titta på solnedgången vid 01.00 tiden..och se soluppgången igen vid 05.00. Och denna sommar kmr bli fett azummmmmm! Sommarjobb, vara med mina dudes, sola och åka till sthlm..och kanske fara på badhuset.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0