31/5-12








Tagen med min Nikon D50.
Steg upp kl kvart över 3 i morse och fågelskådningen började kl 05.00..men jag, Zandra och Armine orkade inte vara där så vi cyklade in till stan istället! Vi var på statoil först och Armine bjöd oss på fika, mums..sen så var jag "hög" på socker längst vägen..skrek "it's peanut butter jelly time" hela tiden..Skrattade också åt ingenting! s:
Sen drog vi till smörblomman och snackade lite, vi hann också ta några kort! Efter ett tag så bestämde vi oss för att dra hemåt, kom hem runt vid kl 6. Brorsan var då vaken och då bestämde jag mig för att göra honom sällskap, vi hade skit kul. Kl halv 8 så gick jag och la mig för jag var skit trött..Vaknade sen kl 13.00..och jag är fortfarande trött :@


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0