Dear Evelina.


Ni borde besöka hennes underbara blogg: www.Utanviingar.devote.se
Jag tycker verkligen att hon borde förtjäna mer läsare. Hon är en sjukt underbar person som är alltid där för en även fast hon har det inte lika lätt, hon är alltid sig själv vilket vissa inte gör. Jag är så jävla glad att jag hittade denna person, är glad att jag är hennes vän eller snarare hennes bästa vän. Evelina är sjukt vacker, bra på att rita och sjukt bra på att fixa bloggdesigner! Älskar dig vännen! kommer alltid att göra det. Kommer alltid finnas här för dig, kommer alltid torka bort dina tårar och krama om dig..för att säga att allting kommer bli bra. Du är stark!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0