Fredag.

Helloooooooooo, har ni saknat mig?
Svar: No. Lol, anyway...har inte bloggat på flera dar för jag har känt mig nere..har också bråkat med en och var totalt sårad av den personen..är fortfarande sårad samtidigt som jag är fett sur. Har lov nu, fan vad skönt och nu är det dags att sova ut. På onsdag ska jag kanske vara med min finaste bästa vän, love you <3. Hon är en sann vän och jag är skit glad över att jag har träffat henne, jag vet att hon finns alltid där för mig...hon vet hur jag egentligen mår..och jag är också glad för det. Och jag kommer också finnas alltid där för dig, du är min bästa vän..vi har varit det sedan i början av 2008 <3...jag vill bara säga..TACK, TACK..för att du finns! utan dig så vet jag inte hur jag ska ta mig till. Idag fyller förresten min storasyster år, älskar dig...synd att du inte var här.
Saknar dig så fruktansvärt mkt att det gör ont. För en stund sen så blödde jag näsblod..inte ok...och jag är fortfarande förkyld. Just nu har jag blandade känslor.........ni får försöka gissa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0