Förkyld.

Godmorgon dudes! (Ja, jag gillar att skriva dudes osv. live with it. )
Nu har jag märkt att jag är förkyld - är täpp i näsan som bara den. Vaknade typ för en halvtimme sen av min lillasyster som kom in till mitt rum och väntade på att jag skulle vakna..plus så blev jag väckt av solskenet :D, Trevligt huh? Om en kvart eller tjugo minuter så ska jag äta aka albanskt mat som jag orkar inte säga vad det är för nåt..it's just foooooooood! Senare idag måste jag plugga om idrott - hälsa, provet är på tisdag..är lite nervös. Och på Onsdag så är det matteprov, jag som har IG i själva hela ämnet...hur ska detta gå? Aja, vi får hoppas att jag får G på själva provet. Vill ju komma in på ett gymnasium, fan heller att jag ska gå om nian..men annars så finns det ju IV som nu heter IM.

Nu ropar mamma att det är mat.
xxxxxxxxxx.


Kommentarer
Ida

jag kom in på gymnasiet fast jag hade IG i engelska som också är ett kärnämne ;b fast får läsa upp det nu på gymnasiet.

2012-04-01 @ 14:01:55
URL: http://idahtt.blogg.se/
Samiie

Det är bara att plugga plugga plugga :) Inget stort fan av att plugga men, that's life! < 3

2012-04-01 @ 14:25:09
URL: http://samiietsunamii.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0